Suchen

Be Our Guest (10th Anniversary Updated Edition)

Perfecting the Art of Customer Service

Disney Institute, which specializes in helping professionals see new possibilities through concepts not found in the typical workplace, is revealing even more of the business behind the magic of quality service. "Be Our Guest" highlights the key processes and best practices that have made Disney a trusted and revered brand around the world for more than 85 years. 224 pp.

Artikelnummer: 978-1-4231-4584-4
Fr. 36.90
decrease increase
Produktspezifikation
Autor Kinni, Ted
Verlag Disney Book Publishing Inc.
Einband Fester Einband
Erscheinungsjahr 2011
Seitenangabe 208 S.
Meldetext Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Ausgabekennzeichen Englisch
Abbildungen illustrations
Masse H23.1 cm x B16.9 cm x D2.1 cm 452 g
Artikelart M-Text
Auflage 10th anniversary updated ed
Benutzer, die diesen Artikel gekauft haben, haben auch gekauft

Design Thinking: Das Handbuch

978-3-95601-065-1
Fr. 42.50

Digital Connection

978-3-658-18758-3
Die bessere Customer Journey mit smarten Technologien - Strategie und Praxisbeispiele
Fr. 81.00
Filters
Sort
display